fredag 27 maj 2016

Allt är någon gång den första

29 min kvar till min första träff med psykoterapi.
Vet inte vad jag ska förvänta mig men det är olika känslor i kroppen.
Just nu darrar mina händer, hjärtat rusar och jag försöker andas djupa andetag.
Magen kör sitt race.
Ser fram emot kaffet jag ska belöna mig med efteråt.

Jag längtar efter ett liv i frihet.
Jag har ju själv diagnoserat mig...
Skit, jag skulle ju gjort en lista på punkter jag skulle frågar henne.
Ja, få försöka komma ihåg dom.
Jo, genom en app som heter "jag är dum i huvudet".
Det klickade till lixom. Någon satte ord på mina tankar och känslor- GAD!
Men, nu ska ju terapeuten oxå bekräfta det.
Tänk, det finns bokstavskombinationer för allt- dih= dum i huvudet.
Bpd= bajsa på dig!
Ja, nu är det ju inget vi använder , men de finns, om vi vill.

Hinner skriva av mig lite i den röda oxå.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar